Mióta kezelésre járok, a "sámánnéni" folyamatosan kérdezi tőlem, vannak-e terveim, céljaim. Most, ezen jobban elgondolkodva és így a gép előtt ülve, próbálom egy kicsit felvázolni mindenki előtt - már, ha érdekel valakit :D - mik is ezek... :) Fotókkal illusztrálva, ha lehetséges.

Nézzükhát. Első és legfontosabb jelen helyzetben, hogy legyen munkám. A többi terv erre épül, ezért amíg nincs meg az első lépés, a többit se tudom megtenni. Munka ügyben sajnos nem nagyon vagyok eleresztve, de bizakodom. Állásinterjún voltam, a választ várom, hogy mikor mehetek a második fordulóra :). 

A második lépés a munka mellett találni valami elfoglaltságot magamnak. Miután jelen pillanatban még szingli pasi vagyok ezért olyasmivel szeretnék foglalkozni, ami leköti a fölös energiáim. Ehhez már jópár hete találtam / ajánlottak egy lehetséges időtöltést.

 

 

Igen, tudom, hogy ez nem így megy, de azt hiszem ez jót tenne... :)

A másik. Miután drága Wandusom eléggé csúnyán járt néhány hete hála egy bölcs és rendíthetetlen Fiat Dobló tulajdonosának, ezért amint lesz egy kis pénzem, nekilátok rendbetenni sárga kedvencem. Virtua-fotók már készültek, hogy is fog kinézni (köszönet érte Nikinek) de még meglátjuk. :) 

A következő, bár ez már távolabbi cél:

SAJÁT lakás / ház. Igen, tudom, egy ház nem olcsó, de senki sem mondta, hogy jövő héten megyek és megveszem... A számomra álomházat alant láthatjátok. :)

 

 

 

 

 

 

 

Oké, a cölöpöket ki lehet hagyni, de a nádfedél fontos. :) Ami egy ilyen házhoz nekem mindenképpen kell...

Igen. Valami ilyesmi. Bár világ életemben azt vallottam, hogy az én kutyám vagy ritka ronda legyen, vagy "hülye", de rájöttem, hogy elég, ha csak lökött :)

Léteznek még további tervek is természetesen, hogy ilyen-olyan-amolyan autót szeretnék, meg motort, meg telefont, meg villanyborotvát, meg villanyvasutat, meg lovakat, de ezekkel jelen pillanatban nem kívánok foglalkozni. Úgyis tudok nélküle / nélkülük élni. 

 

 

 

 

 

 

Ezek hát a megadott irányelvek. Adott időközönként szerintem vissza-visszatérek majd ezekre a gondolatokra, hogy milyen formában teljesülnek, vagy mennyire nem. Egyelőre megadtam az irányt, a többit meglátjuk. 

 

Hirtelen ennyi. Most készülnöm kell, mert lassan dolog. Amint lesz gondolat, amit leírhatok, jövök.

 

Zs.

Szerző: McBlade  2010.08.08. 14:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://negyedikepizod.blog.hu/api/trackback/id/tr1002207364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása